Otsikko
Löytyiskö " vangin laulu" sanoja ja nuotteja? Olen kuullut mormoonien tapernaakkelikuoron esityksen radiosta.

Kysytty

Löytyiskö " vangin laulu" sanoja ja nuotteja?
Olen kuullut mormoonien tapernaakkelikuoron esityksen radiosta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vangin laulu –nimisen suomalaisen kansanlaulun sanat ja nuotit ovat ainakin Suuressa toivelaulukirjassa numero 18. Toivottavasti tämä on oikea laulu. Sen sanat alkavat näin: Auran aallot hiljallensa laskee niin monivaiheisena merehen…