Löytyiskö Arja Korisevan laulamasta Avaruus kappaleesta nuotteja ja Suomenkieliset sanat. Samaten Loirin laulamasta Tähdet Tähdistä kirkkkain.

Kysytty

Hei! Löytyiskö Arja Korisevan laulamasta Avaruus kappaleesta nuotteja ja Suomenkieliset sanat.
Samaten Loirin laulamasta Tähdet Tähdistä kirkkkain.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Arja Korisevan esittämä Avaruus on suomennos kappaleesta Walking in the Air (animaatioelokuvasta Lumiukko). Laulun nuotit ja suomenkieliset sanat löytyvät teoksesta Suuri toivelaulukirja, osa 17 (2003, ISBN: 952-461-023-X).

Vesa-Matti Loirin levyttämä laulu "Tähti tähdistä kirkkain" (tekijät Halonen - Jernström - Salmi) löytyy ainakin nuottikokoelmista Joulun toivelaulut (2006, ISBN: 951-952-461-138-1) ja Halonen, Kassu: Profile, vol. 2 (1999, ISBN: 951-757-633-1). Myös kuorosovitus laulusta on julkaistu.