Löytyisiköhän näin vähäisillä tiedoilla laulun nimi, kun sanoista muistan vain seuraavaa: "Kesäiltana kerran sä hurmasit mun niin kirkkaalla katseellasi"…

Kysytty

Hei,
löytyisiköhän näin vähäisillä tiedoilla laulun nimi, kun sanoista muistan vain seuraavaa: "Kesäiltana kerran sä hurmasit mun niin kirkkaalla katseellasi".
Kiitos!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Välitimme kysymyksesi eteenpäin, valtakunnalliselle kirjastoammattilaisten sähköpostilistalle, ehkä joku kollega jossakin päin Suomea muistaisi laulun! Palaamme asiaan mikäli vain saamme sieltä vastauksen!

Vai muistaisikohan joku palvelumme seuraajista?