Löytyisikö tietoa Tuulia Aho nimisestä kirjailijasta ja hänen kirjoittamastaan kirjasta Kuikansulka (2005, WSOY)?

Kysytty

Löytyisikö tietoa Tuulia Aho nimisestä kirjailijasta ja hänen kirjoittamastaan kirjasta Kuikansulka (2005, WSOY)?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomalaisten kirjastojen kirjallisuusverkkopalvelusta, Kirjasammosta, löytyy ainakin tietoa Tuulia Ahosta: https://www.kirjasampo.fi/fi/kulsa/kauno%253Aperson_123175903696126

Kirjassa Mervi Koski: Kotimaisia lastenlyyrikoita. 2003 kerrotaan Tuulia Ahosta runoilijana.