Otsikko
Löytyisikö teiltä Föhrin/Föraren sukua käsitteleviä kirjoja, ja Airaksisen sukua käsitteleviä kirjoja?

Kysytty

Löytyisikö teiltä Föhrin/Föraren sukua käsitteleviä kirjoja, ja Airaksisen sukua käsitteleviä kirjoja?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjastosta eikä Suomessa painetun kirjallisuuden luettelosta löytynyt Föhr- eikä Förare -suvuista. Airaksisen suvustakaan kertovia kirjoja ei löydy kaupunginkirjastosta mutta niitä on sentään olemassa: Näihin voi tutustua Helsingin Yliopiston kirjastossa:

Airaksinen, Lauri.
Airaksiset polvesta polveen / Lauri Airaksinen. Kuopio : Airaksisten sukuseura, 1973 (339 sivuinen)
ISBN 951-99026-7-8
Paikalla, KANSALLISKOKOELMA (käyttö vain lukusalissa)

Airaksisia polvesta polveen: sukukokous 1948.
Painopaikka Kuopio, Julkaisija Airaksisten sukuseura, painovuosi 1948.
Sivumäärä 22 s.

Yhteystiedot: http://www.helsinki.fi/kirjasto/yhteystiedot/