Löytyisikö tähän kappaleeseen nuotteja? : Paljon sanomatta jää

Kysytty

Hei, löytyisikö tähän kappaleeseen nuotteja? : Paljon sanomatta jää

Vastaus

Vastattu

Paljon sanomatta jää -nuotti on esim. seuraavissa teoksissa:

Suuri toivelaulukirja. 11
Kuoppamäki, Jukka: Kerran vielä palaan : lauluja
Suomipopin helmiä. 10, Rakkauslauluja Romanssista Kolmeen pieneen sanaan.
Kuka keksi rakkauden? : suomalaisten suosikit

Voit tarkistaa nuottikirjojen saatavuuden Eepos-verkkokirjastosta