Löytyisikö Shakespearen A Midsummer Night's Dream kirjana tai verkosta modernilla englannin kielellä, suorasanaisena tai runomuotoisena? En tarkoita Easy…

Kysytty

Löytyisikö Shakespearen A Midsummer Night's Dream kirjana tai verkosta modernilla englannin kielellä, suorasanaisena tai runomuotoisena? En tarkoita Easy Reader -lyhennelmiä, joissa rajaudutaan esim. 1000 yleisimpään sanaan, vaan 1900-luvun loppupuolen normaalikieltä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Osoitteessa http://nfs.sparknotes.com/msnd/page_4.epl
olevalla sivustolla voi lukea Shakespearen draaman A midsummer night's dream sekä alkuperäiskielellä että nykyenglanniksi. Tekstit ovat luettavissa rinnakkain.