Otsikko
Löytyisikö sellaisia kirjoja, joissa samaa tarinaa kerrotaan usean päähenkilön näkökulmasta?

Kysytty

Löytyisikö sellaisia kirjoja, joissa samaa tarinaa kerrotaan usean päähenkilön näkökulmasta, esimerkiksi Siobhan Parkinsonin Siskopuolet, mutta pääasiassa aikuisten kaunokirjallisuudesta?

Vastaus

Vastattu

Tässä joitakin vinkkejä eri tyylisistä aikuisten kirjoista.

Chirovici, E. O.: Peilien kirja

Grebe, Camilla: Veteen piirretty viiva.

Lindqvist, Mari: Virta

Rytisalo, Minna: Lempi

Schenkel, Andrea: Hiljainen kylä

Tontti, Jarkko: Perintö

Waters, Sarah: Silmänkääntäjä

Lisäksi vielä kirjapari, joka avaa saman tarinan eri henkilöiden näkökulmasta:

Joyce, Rachel: Harold Fryn odottamaton toivioretki; Miss Queenie Hennessyn rakkauslaulu