Otsikko
Löytyisikö nuottia Jamppa Tuomisen esittämään kappaleeseen Liian pitkä matka

Kysytty

Löytyisikö nuottia Jamppa Tuomisen esittämään kappaleeseen Liian pitkä matka

Vastaus

Vastattu

Kari Litmasen (salanimellä Kalevi Huttu) säveltämä ja Jorma Toiviaisen sanoittama "Liian pitkä matka kotiin" sisältyy nuottiin Litmanen, Kari: "Muuttolinnut : 26 Kari Litmasen hittiä" (BMG, 1999).