Otsikko
Löytyisikö mitään teosta tms. aiheesta "Luonnossa ulkoilemisen vaikutus vanhuksen toimintakykyyn"?

Kysytty

Löytyisikö mitään teosta tms. aiheesta "Luonnossa ulkoilemisen vaikutus vanhuksen toimintakykyyn"?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Näistä voisi olla apua: Luonnossa kotonaan(1997); Kuntouttavaa kotielämää(2003);Koivunen et. al.:Puutarhoista iloa vammaisten ja vanhusten elämään, artikkeli Viherympäristö 2003:2,58-61; Karvinen: Elämänlaatua arki- ja täsmäliikunnalla, artikkeli Liikunta ja tiede 2004:2, 2.12-16; Luonto virkistys- ja matkailuympäristönä(1996); Ikäntyminen ja liikunta(1997); Puisto, puutarha ja hyvinvointi(2003).