Löytyisikö mistään kirjaa urbaanilegendoista esim. Bloody Marystä?

Kysytty

Löytyisikö mistään kirjaa urbaanilegendoista esim. Bloody Marystä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjoista ei löytynyt tarinaa Bloody Marystä tai verisestä Marista. Wikipediassa on artikkeli aiheesta: http://fi.wikipedia.org/wiki/Bloody_Mary_(tarina)
Urbaanilegendoja, nykytarinoita sekä kummitusjuttuja löytyy mm. kirjoista Apua!Maksa ryömii, Varastettu isoäiti, Kuollut kulkee, Karmivia tarinoita, Kuolleet eivät kurkistele. Kirjoja on lainattavissa Satakirjastoista.