Löytyisikö kirjastosta sellaista elokuvaa kun Me kolme ja jengi? Elokuvasta on myös kirja, jonka on kirjoittanut S.E. Hinton. Haluaisin kovasti nähdä elokuvan,…

Kysytty

Löytyisikö kirjastosta sellaista elokuvaa kun Me kolme ja jengi? Elokuvasta on myös kirja, jonka on kirjoittanut S.E. Hinton. Haluaisin kovasti nähdä elokuvan, koska pidin kirjasta erittäin paljon. Kiitos!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Me kolme ja jengi-kirjaan perustuva elokuva on nimeltään Outsiders, elokuva on vuodelta 1983 ja Francis Ford Coppolan ohjaama. Elokuva löytyy esim. pääkaupunkiseudun Helmet-kirjastoista.

1 ääntä
Asiasanat

Kommentit

kyllä löytyy sen nimi on englannin keilinen takakannessa on ruotsin kieliset tekstit se on musta kotelo ja siinä on kuva jossa on olikohan se kuus meistä kirjasta. Nimeä en muista