Löytyisikö kirjastoista mitään materiaalia, jossa olisi synttäreille jotain ideoita? Aiheena on velhojuhlat.

Kysytty

Löytyisikö kirjastoista mitään materiaalia, jossa olisi synttäreille jotain ideoita? Aiheena on velhojuhlat.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pääkaupunkiseudun kaupunginkirjastojen yhteisestä HelMet-aineistohausta löytyy ainakin seuraavat teokset, joista voisi olla apua velhojuhlien järjestäjälle.

Velhokoulu : loitsuja, temppuja, taruja ja uskomuksia sekä 50 taikuutta tihkuvaa askarteluohjetta, joilla syntyvät kaikki velhoiluun tarvittavat välineet, Hämeenlinna : Karisto, 2002
Perry, Sara: Birthday treats : recipes and crafts for the whole family, San Francisco : Chronicle Books, 2001
Boase, Petra: How to throw the best kid's party ever, London : Lorenz, 1999
Askartelulehti. 2002, 1 : Talvi, Vantaa : Sinooperi-julkaisut, [2002]

Aineiston saatavuutta voit tarkastella osoitteessa:
http://www.helmet.fi/search*fin/