J. L. Runebergin Svanen laulettuna?

Kysytty

Hei, löytyisikö jostain pääkaupunkiseudun musiikkiosastolta cd, jossa J. L. Runebergin Svanen laulettuna? Olisi ihanaa, jos olisi mahdollista saada lainaksi juuri sellainen. Kiitos etukäteen!

Vastaus

Vastattu

Kappale näyttäisi löytyvän ainakin Hemming Eklundin levytyksiä sisältävältä CD-levyltä Tonerna : recordings 1946-1960. Sen tarkemmat saatavuustiedot löytyvät osoitteesta http://luettelo.helmet.fi/record=b2378802~S3*fin, ja sieltä levyn voi myös varata omaan lähikirjastoonsa.