Löydänkö kirjaston kautta Coldplayn kappaleiden nuotteja, kiinnostaa kappaleet Paradise ja Viva la Vida.

Kysytty

Hei, löydänkö kirjaston kautta Coldplayn kappaleiden nuotteja, kiinnostaa kappaleet Paradise ja Viva la Vida.

Vastaus

Vastattu

Hei,

Oulun kaupunginkirjastosta löytyy nuottikirja Very Best of Coldplay, jonka 2017 ilmestyneessä painoksessa on molempien Paradisen ja Viva La Vidan nuotit.

Kirjan voi varata Outi -verkkokirjastosta osoitteessa https://outi.finna.fi/Record/outi.1864354

Ystävällisin terveisin,