Lintan Määritelmä. Mistä kirjasta oheinen Lintan Määritelmä on? Tai kuka on tekstin kirjoittaja?

Kysytty

Lintan Määritelmä. Mistä kirjasta oheinen Lintan Määritelmä on? Tai kuka on tekstin kirjoittaja?

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti en tunnistanut tekstiä. Osaisiko joku lukijoista auttaa? Etsimistä voisi auttaa se, että kysyjä kertoisi, mistä hän on kyseisen tekstin löytänyt.