"Legenda Hän oli sirkuksen ilveilijä, klovni, pelle.Hänelle naurettiin ilta illan perään täyttä kurkkua." Joku hartauskirja mutta mikä ja kenen kirjoittama…

Kysytty

"Legenda
Hän oli sirkuksen ilveilijä, klovni, pelle.Hänelle naurettiin ilta illan perään täyttä kurkkua."

Joku hartauskirja mutta mikä ja kenen kirjoittama. Alkaa sivulla 31, se minulla on kopiona, mutta seuraava sivu puuttuu.

Vastaus

Vastattu

Kaivattu hartauskirja on Matti Järveläisen Salaisuuden äärellä (Kirjapaja, 1995).