Laulu/ lauluja koulukiusaamisesta ?

Kysytty

Laulu/ lauluja koulukiusaamisesta ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Porin kaupunginkirjastosta löytyvät Tommi Läntisen cd, jolla on laulu Syvälle sydämeen sattuu (säv. & san. J. Tapaninen), sekä Jyrki Niskasen kasetti Koulurauhaa, jolla on useampikin laulu aiheesta. Lisäksi löytyi Mandasta, joka on yleisten kirjastojen yhteisluettelo, musiikkivideo Miks' kaikki kiusaa (säv. Maki Kolehmainen; san. Vera; sov. Nicke; esitys: Mandi).

4 ääntä

Kommentit

Timo Rautiainen & Trio Niskalaukaus: ”Häpeän lävistämä”. Tuossa on yksi koulukiusaamisesta kertova kappale vuodelta 1999 olevalta albumilta.