Lastenohjelma nimeltä Pesukarhut (The Raccoons) ja jakso Life in the fast lane. Onko tätä jaksoa julkaistu omana vhs-kasettina tai onko se julkaistu jollain…

Kysytty

Lastenohjelma nimeltä Pesukarhut (The Raccoons) ja jakso Life in the fast lane. Onko tätä jaksoa julkaistu omana vhs-kasettina tai onko se julkaistu jollain kokoelma vhs-kasetilla? Ja haen nimenomaan suomeksi dubattua jaksoa, joka julkaistu todennäköisesti 90-luvulla.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Elokuvatietokanta IMDB:n kautta löytyy tieto, että sarjasta on julkaistu kahdeksan DVD:n paketti, jossa myös kysymäsi jakso on mukana, siis ilman suomenkielistä tekstiä tai dubbausta:

https://www.imdb.com/title/tt0682218/mediaviewer/rm952834304

Wikipedia-artikkelin mukaan VHS-muodossa sarjasta on julkaistu suomeksi tekstitetyt versiot osista 1 ja 2, ja osista 3-8 suomeksi puhutut versiot:

https://fi.wikipedia.org/wiki/Pesukarhut_(piirrossarja)

Se, missä osassa etsimäsi jakso on, ei selvinnyt.

2 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Onko kyseisiä VHS kasetteja tehty ikinä digitaaliseen muotoon? Puhun tässä tapauksessa Suomi dubeista. Itse omistan Suomi dubeista VHS kasetteina 3,4,5 ja 6.

Kasetti 3: Menestyksen Maku, Aikakoneen jekku.
Kasetti 4: Peli kaverit, Tuulahdus menneisyydestä.
Kasetti 5: Viekas Veijari, Vanha Veturi.
Kasetti 6: Tosi ystävät, Kun äiti tulee kylään.