Lapsuusmuistoihini kuuluu kirja Mummu kertoo, kirjoittanut Hanna Rauta. Löytyisikö kirjaa mistään maan kirjastosta - kävin tässä netissä pääkaupunkiseudu…

Kysytty

Lapsuusmuistoihini kuuluu kirja Mummu kertoo, kirjoittanut Hanna Rauta. Löytyisikö kirjaa mistään maan kirjastosta - kävin tässä netissä pääkaupunkiseudu kirjastot läpi - en taida pystyä käymään koko maan kirjastoja, onko teillä tehokkaampi hakutapa??

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirja löytyy meiltä Lappeenrannan Maakuntakirjastosta, voit pyytää sen oman kirjastosi kaukopalvelun kautta lainaksi itsellesi. Kirjan tiedot: Rauta, Hanna: Mummu kertoo, painovuosi 1952, Suomen Luterilainen Evankeliumiyhdistys.