Lapsena lainasin usein Turun lastenkirjastosta vhs piirretyn nimeltään Mainen. Se oli hyvin yksinkertaisesti tehty piirretty luolamiehestä. Haluaisin kovasti…

Kysytty

Lapsena lainasin usein Turun lastenkirjastosta vhs piirretyn nimeltään Mainen. Se oli hyvin yksinkertaisesti tehty piirretty luolamiehestä. Haluaisin kovasti nähdä sen uudelleen mutta en tiedä piirretyn alkuperäistä nimeä tai mitään. Onko jossain kirjastossa sitä edelleen?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysymyksessä on ilmeisesti Josef Lankan ohjaama tsekkoslovakialainen vhs-animaatio "O CLOVICKOVI" vuodelta 1988, suomalaiselta nimeltään Mainen, joka näyttäisi olevan vielä saatavilla Hattulan pääkirjastosta. Kaukolainapyynnön siitä voi tehdä HelMet-kirjastoista.