Otsikko
Lainaamastani kirjasta on ensimmäinen sivu irti, jo saadessani kirjan lainaa. Mihin ilmoitan tästä?

Kysytty

Hei, lainaamastani kirjasta on ensimmäinen sivu irti, jo saadessani kirjan lainaa. Mihin ilmoitan tästä?

Vastaus

Vastattu

Kun palautat kirjan, älä palauta sitä automaattiin vaan anna se kirjaston virkailijalle ja kerro, että sivu oli irti jo lainatessa. Virkailija voi siten toimia tilanteen vaatimalla tavalla, jos kirjasta on esim. varauksia.