Otsikko
Kysyn brittirunoilijaa runolle, joka päättyy: but you were still in the sea where I pushed you Where I wish I had pushed you before.

Kysytty

Kysyn brittirunoilijaa runolle, joka päättyy:

but you were still in the sea
where I pushed you
Where I wish I had pushed you before.

Vastaus

Vastattu

Säkeet ovat Margo Lairdin runosta Ebb tide, joka ilmestyi alun perin Ken Geeringin toimittamassa Breakthru-runouslehdessä vuonna 1965. Runo sisältyy myös Geeringin kokoamaan Breakthru-lyriikan antologiaan It's world that makes the love go round (Corgi, 1968).