Kysymykseni liittyy vanhoihin leluihin. Mistä löytäisin lapsuuteni lelun/koriste-esineen? tämä on vähän erikoisempi. Kyseessä on neliön muotoinen rasia, kannen…

Kysytty

kysymykseni liittyy vanhoihin leluihin.
Mistä löytäisin lapsuuteni lelun/koriste-esineen?
tämä on vähän erikoisempi. Kyseessä on neliön muotoinen rasia, kannen avatessa siinä on muovinen pleksi ja rasian sisällä "liikkuu", heiluttaa jalkojaan joko hämähäkki tai jokin muu otus...otus on musta ja rasia oli muistaakseni vihertävä.
Kyseessä on 80-luvun loppu/90-luvun alkupuoli. Millä hakusanalla tästä löytäisi kuvan tai ko. esineen?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tällaisia leluja on varmaan myös puisina versioina. Kannattaa etsiä internetistä,  esimerkiksi sanoilla  "insect in little box with moving legs"  https://www.amazon.com/WIGGILY-LADYBUG-LOVEBUG-WOODEN-BOBBLE/dp/B00BWK4…