Otsikko
Kysymykseni koskee kirjastoalan työpaikkoja. Minulla on toisen asteen kirjastoalan koulutus ja minua kiinnostaisi tulevaisuudessa työskennellä esim. jossakin…

Kysytty

Kysymykseni koskee kirjastoalan työpaikkoja. Minulla on toisen asteen kirjastoalan koulutus ja minua kiinnostaisi tulevaisuudessa työskennellä esim. jossakin erikoiskirjastossa ja/tai kustantamossa. Miten ns. erikoiskirjastot hankkivat työntekijänsä, pääseekö sinne vain kaupungin/avoimien paikkojen kautta vai kannattaako kysyä suoraan kirjastosta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suosittelemme kysymään asiaa suoraan niistä paikoista, joissa työskentelystä olet kiinnostunut. Yleispätevää sääntöä ei ole olemassa.