Kysyisin varaukseni I SAW THE LIGHT (BD-elokuva), tilaa.Onko elokuva jo tullut teille?

Kysytty

Hei,
Kysyisin varaukseni I SAW THE LIGHT (BD-elokuva),
tilaa.Onko elokuva jo tullut teille?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Elokuvan tilaus on peruttu eikä sitä ole vielä saatavilla. Elokuvaa yritetään tilata uudellaan ja varaukset ovat toistaiseksi voimassa. Varaajille ilmoitetaan elokuvan saapumisesta tavalliseen tapaan. Jos elokuvaa ei saada ja varaukset joudutaan perumaan, siitäkin ilmoitetaan varaajille.