Kysyisin tietääkö joku mikä tämä seurapeli on nimeltään? Pelissä on pelinjohtaja, jolta muut pelaajat kysyvät kysymyksiä johon vastaus on kyllä tai ei…

Kysytty

Hei!

Kysyisin tietääkö joku mikä tämä seurapeli on nimeltään? Pelissä on pelinjohtaja, jolta muut pelaajat kysyvät kysymyksiä johon vastaus on kyllä tai ei. Pelinjohtaja kertoo pelaajille lyhyen tapauksen, esim. Nainen ajaa autolla. Hän pysähtyy, nousee autosta ja ampuu itsensä. Pelaajien täytyy kysymysten kautta selvittää tapaus

Kiitos paljon jo etukäteen, kaikki veikkaukset ovat tervetulleita!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä voisi olla korttipeli Black Stories tai itse tehty muunnelma kyseisestä pelistä. Myös kirjassa Lemmikki Becker: Ratko Adrianen lankoja (1991) on samantyyppisiä arvoituksia.

Lisätietoja Black Stories -pelistä:

Black Stories: Black Stories -korttipelin arvostelu > Lautapeliopas