Otsikko
Kysyisin sellaista, että kun HelMetissä lukee minun tekemieni varausten kohdalla esim. "matkalla", tai sitten "varaus 10/17". Niin mitä ne tarkoittavat? Jos…

Kysytty

Kysyisin sellaista, että kun HelMetissä lukee minun tekemieni varausten kohdalla esim. "matkalla", tai sitten "varaus 10/17". Niin mitä ne tarkoittavat? Jos lukee "matkalla" niin tarkoittaako se että kyseinen kirja on matkalla minun noutopisteeseeni? Jos lukee "varaus 10/17" niin tarkoittaako se sitä että minä olen seitsämästätoista varaajasta kymmenes, eli kymmenen vielä ennen minua lukee sen? Mitä sitten lukee jos kirja on saapunut noutopisteeseen?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

"Matkalla" tarkoittaa, että varaamasi kirja on matkalla noutopisteeseen. Kun varaus on noudettavissa varauksen kohdalla lukee tiedoissasi "odottaa noutoa". Varaus 10/17 tarkoittaa, että olet varausjonossa kymmenes ja teoksesta on 17 varausta.