Otsikko
Kysyisin onko minun mahdollista saada sähköpostiin "varoitusta*" erääntyvistä lainoista? Tällainen käytännön kysymys... Kiitos tiedosta.

Kysytty

Hei,

Kysyisin onko minun mahdollista saada sähköpostiin "varoitusta*" erääntyvistä lainoista? Tällainen käytännön kysymys... Kiitos tiedosta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Jos ilmoitat kirjastolle sähköpostiosoitteesi, saat sähköpostitse varausilmoitukset, eräpäivän lähestymisestä varoittavat tiedotteet ja ensimmäiset myöhästymismuistutukset. Eräpäivämuistutukset lähetetään sinulle kaksi päivää ennen eräpäivää.

Voit ilmoittaa sähköpostisi kirjastokäyntisi yhteydessä tai HelMet-verkkokirjastossamme. HelMet-verkkokirjastossa voit valita ilmoitustavan kirjautuneena omiin tietoihisi osoitteessa: http://www.helmet.fi/
Kirjauduttuasi valitse kohta "muuta tietojasi", josta löydät sähköpostivaihtoehdon ilmoitustavaksi.