Otsikko
Kysyisin löytyykö nuottia Agents: kappaleeseen Canyon. Äänite löytyy, on itsellä.

Kysytty

Hei!
Kysyisin löytyykö nuottia Agents: kappaleeseen Canyon.
Äänite löytyy, on itsellä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Levykannen (Agents: In the beginning, JHNCS2532) tietojen mukaan Canyonin ovat säveltäneet Heikki Ihander ja Jukka Sairiala.
Nuottia tästä kappaleesta ei kuitenkaan ole julkaistu. Kappale on "manus" eli siitä ei ole tehty kustannussopimusta ja tekijänoikeudet ovat säveltäjillä.

2 ääntä

Kommentit

Terve, tässä Heikki Ihander, nykyään Henry Ihander, toimin Ruotsissa muusikkona vuodesta 1981 vuoteen 2011. Muutin Suomeen syyskuussa 2011. Kiva kuulla että Agentsit ovat levyttäneet vanhan rautalankakappaleeni Canyon.
Ihan vaan kuriositeettina voin kertoa että soittelin Esan kanssa autotallissa Myyrmäen Kilterintiellä. Mulla oli niihin aikoihin bändi nimeltä Capitols.
Terveisin Henry Ihander psd Eugene Laze
jos haluat lisätietoja niin mun säköpostiosoitteeni on eugene.laze@gmail.com

Kuulin suruviestin Sairialan Jukka jonka kanssa kehitin kyseisen kappaleen Canyon on siirtynyt soittamaan Buddy Hollyn ja muiden musiikkilegendojen riveihin. Haluaisin mielelläni kuulla Agentsien version kappaleestani.

Henry "Heikki Ihander"
psd Eugene Laze