Kysyisin Laila Kinnusen esittämänä kpl Marina? Sen jälkeen esittänyt Einö Grön

Kysytty

Kysyisin Laila Kinnusen esittämänä kpl Marina? Sen jälkeen esittänyt Einö Grön

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Marina (tekijät Rocco Granata, R. Maxwell, suom. san. Saukki) löytyy ainakin seuraavilta CD-levyiltä:
Laila Kinnunen (Fazer Finnlevy, 1989, Kust. tuotenro. MCD23 Finnlevy).
Kinnunen, Laila, (esitt.): Kaikki kauneimmat (sarja Musiikin mestareita, Warner Music Finland, 2000, Kust. tuotenro. 8573-86228-2 F Records).
Kinnunen, Laila, (esitt.): 20 suosikkia--Lazzarella--Levytyksiä vuosilta 1957-1959 (Kust. tuotenro. 0630-16066-2 Fazer).
Näiden levyjen saatavuuden kirjastoista voita tarkastaa Plussa-tietokannasta ( http://www.libplussa.fi/ ).