Kysyisin ilmestyykö Curtis Sittenfeldin uusin teos American Wife suomeksi?

Kysytty

Hei!
Kysyisin ilmestyykö Curtis Sittenfeldin uusin teos American Wife suomeksi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Curtis Sittenfeldiä kustantaa Suomessa WSOY. Kustantamon sivuilta ei löydy tietoa American Wife -kirjan käännöksestä. Myöskään Kirjavälityksen tietokannasta ei löydy tätä kirjaa. Täytyy vain odotella käännöstä edelleen...