Kyse on dekkarista joka on julkaistu ehkä ennen vuotta 1992 (tai 1994). Silloisessa kannessa oli melko irvokas naama. Siitä on pakko olla uusintapainos jossa…

Kysytty

Kyse on dekkarista joka on julkaistu ehkä ennen vuotta 1992 (tai 1994).
Silloisessa kannessa oli melko irvokas naama. Siitä on pakko olla uusintapainos jossa on erilainen kansi koskan ainakaan Rauman ja Eurajoen kirjastoissa ei muistettu kirjaan kannen perusteella. Dekkari.
Kirjan alussa nainen herää/havahtuu toimistossa jota ei muista. Lähtee ulos, menee puistoon, ei muista kuka on, laukussa on ase.
Juoni on niin mystinen ettei uskoisi siinä olevan minkäänlaista logiikkaa; silti on.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voisikohan kirja olla Joy Fieldingin Kuka olet Jane (1991). Siinä nainen on menettänyt muistinsa ja kävelee teoksen alussa puistossa. Kirjan kannessa on naisen kasvot, eivät kylläkään irvokkaat.