Kuoliko neuvostoliittolainen painija Valentin Nikolajev 31. lokakuuta vai 1. marraskuuta 2004?

Kysytty

Kuoliko neuvostoliittolainen painija Valentin Nikolajev 31. lokakuuta vai 1. marraskuuta 2004?

Vastaus

Vastattu

Kumpikin päivämäärä tosiaan löytyy eri sivustoilta. Valitettavasti emme onnistuneet selvittämään, kumpi niistä on oikea.

0 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Hautakivessä näyttäisi olevan 31.10.
Kuva hautakivestä on Nikolajevin venäjänkielisellä Wikipedia-sivulla.