Otsikko
Kun kirjastossa käytän tietokonetta, "poistanko" itse selaushistoriani? Käyttäessäni sähköpostia tiedosto vaatii salasanan, ja pankkiasiat vaatii…

Kysytty

Kun kirjastossa käytän tietokonetta, "poistanko" itse selaushistoriani?
Käyttäessäni sähköpostia tiedosto vaatii salasanan, ja pankkiasiat vaatii
pankkitunnukset. Seuraava käyttäjä, vaikka lukisi selaushistoriaa ei pääse tietoihini, näkee käyttäjän nimen ja mitä tietoja olen tsekannut. Onko kirjaston koneilla selaushistorian poisto automaattisesi, kun suljen koneen. Tiedosta kiittäen . .

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjastoissa on käytettävissä erilaisia asiakastietokoneita. Suurimmassa osassa on nykyään automaattinen selaushistorian poisto. Oman kirjastonsa tilanteen voi varmistaa kysymällä aiaa henkilökunnalta paikan päällä.