Kun Helmet muuttuu Finnaksi, siirtyvätkö kaikki tiedot Finnaan? Esim muistilistat ja lainaushistoria...

Kysytty

Kun Helmet muuttuu Finnaksi, siirtyvätkö kaikki tiedot Finnaan? Esim muistilistat ja lainaushistoria...

Vastaus

Vastattu

Helmetin Finnaan siirtymistä koordinoivasta projektista vastataan seuraavasti:

Lainaushistoria on näkyvissä uudessakin Helmet.fi:ssä, jos sen on ottanut käyttöön, eli tiedot eivät katoa. Muistilistat ovat uudessa Helmet-verkkopalvelussa suosikkilistoja. Vanhat muistilistat eivät siirry uuteen verkkopalveluun, mutta ne voi tallentaa itselle tämänhetkisestä Helmetistä Tulosta-painikkeesta.

Asiakkaille on tulossa kattava tiedote muuttuvista asioista viimeistään marraskuun alussa. Vanha Helmet.fi ja sen tiedot pysyvät käytössä vähintään vuoden 2023 loppuun.

https://www.helmet.fi/fi-FI/Tapahtumat_ja_vinkit/Uutispalat/Helmetverkk…