Etsin opinnäytetyöhöni mahdollisimman uusia tutkimuksia. avain sanoina perehdytys, perehdyttäminen, sairaanhoitaja tai hoitaja, asumispalveluyksikkö. En löydä…

Kysytty

Etsin opinnäytetyöhöni mahdollisimman uusia tutkimuksia. Avainsanoina perehdytys, perehdyttäminen, sairaanhoitaja tai hoitaja, asumispalveluyksikkö. En löydä näistä tutkimuksia.
Vanhemmatkin käy, jos uusia ei ole.

Vastaus

Vastattu

Finna.fi -palvelussa ( https://finna.fi/) voit hakea mm. tutkimuksia kirjastojen kokoelmista. Hakukenttään voi kirjoittaa useampia hakusanoja tai käyttää tarkennettua hakua.