Otsikko
Kummasta aiheesta kannattaisi tehdä äidinkielen tutkielma ''Dancehall Reggae'' (tanssi -ja musiikkilaji) vai ''karibialaisten ihmisten onnellisuus'' (mikä…

Kysytty

Kummasta aiheesta kannattaisi tehdä äidinkielen tutkielma ''Dancehall Reggae'' (tanssi -ja musiikkilaji) vai ''karibialaisten ihmisten onnellisuus'' (mikä vaikuttaa, mistä johtuu...lähinnä dominikaaninen tasavalta -, jamaika -ja costaricalaisia käsittelevä)? Kummasta löytyisi enemmän tietoa netistä ja kirjoista?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ainakin helpompaa olisi löytää tietoa Dancehall reggae -musiikista. Mm. näistä kirjoista löytyisi:

- Dancehall : the rise of Jamaican dancehall culture / Beth Lesser
- Roots rock reggae : An oral history of reggae music from ska to dancehall / Chuck Foster
- Populaarimusiikin tyylisuunnat / Risto Rauhala
- Reggae! : Jamaikan pop 1959-1997 / Heikki Hilamaa & Seppo Varjus

Suomenkielinen Wikipedia-artikkeli löytyy täältä:

http://fi.wikipedia.org/wiki/Dancehall