Kuka sanoi tuntemattomassa sotilaassa: rukoilkaa te minä en jaksa?

Kysytty

kuka sanoi tuntemattomassa sotilaassa: rukoilkaa te minä en jaksa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vänrikki Kariluotoa pyytää rukoilemaan Tuntemattoman sotilaan kuudennen luvun I jaksossa hänen lähettinään toiminut vapaaehtoinen poika, jonka nimeä ei mainita.

- Vänrikki... rukoilkaa te... minä en jaksa... muista... polttaa... minä kuolen.