Kuka on tiettävästi aikaisimmin syntynyt henkilö maailmassa, joka syntyi ennen 1900-luvun alkamista ja eli vielä sen päättyessä?

Kysytty

Kuka on tiettävästi aikaisimmin syntynyt henkilö maailmassa, joka syntyi ennen 1900-luvun alkamista ja eli vielä sen päättyessä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Gerontology Wiki -sivuston mukaan maailman vanhin ihminen joulukuusta 1999 marraskuuhun 2000 oli 8.11.1885 syntynyt englantilainen Eva Morris. Hänen "edeltäjänsä" maailman vanhimpana, amerikkalainen Sarah Knauss (s. 24.9.1880), kuoli 30.12.1999 vain 33 tuntia ennen vuosituhannen vaihdetta.

http://gerontology.wikia.com/wiki/Eva_Morris

0 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Sarah Knauss kuoli kylläkin vuosi ja 33 ennen vuosituhannen vaihdetta. Kolmas vuosituhat alkoi oikeasti vuonna 2001 eikä 2000.

Siis vuosi ja 33 tuntia.