Kuka on tehnyt nämä nykyiset sivut? Ennen saattoi kysyä kirjaston henkilökunnalta ja saada vastuksenkin. Nyt aukeaa miljoona sivua ja enkä tiedä menikö…

Kysytty

Kuka on tehnyt nämä nykyiset sivut? Ennen saattoi kysyä kirjaston henkilökunnalta ja saada vastuksenkin. Nyt aukeaa miljoona sivua ja enkä tiedä menikö kirjoittamani kysymys MIHIN???

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Nyt kysymyksesi tuli Kysy kirjastonhoitajalta -palveluun, jossa voi kysyä kirjaston henkilökunnalta ja saada vastauksenkin. Kysy kirjastonhoitajalta -palvelussa on vastaajakirjastoja yli 70, yleisiä kirjastoja kaikista maakunnista sekä erikoiskirjastoja, ks. https://www.kirjastot.fi/kysy/tietoa-palvelusta/kirjastot . Kirjastojen yhteisiksi sivuiksi luotuja Kirjastot.fi-sivuja toimittaa Kirjastot.fi-toimitus, ryhmä kirjastoväkeä, joista suurin osa työskentelee pääkaupunkiseudulla. Linkki Kysy kirjastonhoitajalta -palveluun löytyy useiden kirjastojen sivuilta, koska palvelu on kirjastojen yhteinen, joten siihen on vaikea vastata, mitä kautta kysymys on tänne tullut.