Otsikko
Kuka on mm.kirkollisesti ansioitunut Pekka Helkama?

Kysytty

Kuka on mm.kirkollisesti ansioitunut Pekka Helkama?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Näillä tiedoilla on vaikea löytää tietoja kyseisestä henkilöstä. Hänen nimeään ei löydy kirkollisista matrikkeleista tai kalentereista eivätkä
kirkollisia piirejä tuntevat tahot tunteneet Pekka Helkamaa. Kuka kukin on 1964 tietää että Helkama Oy:n johtajana on ollut Pekka Heikki Helkama (s.1919 Viipuri). Kirkollisista ansioista ei ole mainintaa.