Otsikko
Kuka on laulaja Tähdet kertovat elokuvan kohtauksessa? Komisario Palmu Tähdet kertovat elokuvassa on kohtaus, jossa Palmu, Kokki ja "inspehtoori" Virta ovat…

Kysytty

Kuka on laulaja Tähdet kertovat elokuvan kohtauksessa?

Komisario Palmu Tähdet kertovat elokuvassa on kohtaus, jossa Palmu, Kokki ja "inspehtoori" Virta ovat palaamassa majuri Vadenblickin luota ja ovat kahvilassa. Taustalla jukeboxista soi kappale Cafe Oriental ilmeisesti ranskan kielellä. Kuka on esittäjä ja onko kappaletta jossain saatavana?

Vastaus

Vastattu

 C'est écrit dans le ciel / Tähtien kertomaa
Säv. Alex Alstone, san. André ja Georges Tabet, suom. Era (= Erkki Ainamo), sov. Bob Azzam
André Verchuren et son orchestre, laulu ranskaksi (off, jukeboxilevysoitin), 1' 30".
Levytys:
André Verchuren et son orchestre; Festival FY 45 2200 S, 1961.
Suomenkieliset levytykset:
Rauni Pekkala, Neloset ja Gösta Theseliuksen orkesteri; BFB-209, 18.2.
1961.
Vieno Kekkonen, Lauluyhtye ja Jaakko Salon orkesteri; Scandia KS-387, 22.2.1961.
Ragni Malmsten ja Ronnie Kranckin orkesteri; Decca SD-5522, 1961.

Nämä tiedot löytyivät Kavin (=Kansallinen audiovisuaalinenkeskus) sivuilta.