Kuka on kirjoittanut sadun turhamaisesta kuusesta, joka haluaa joulukuuseksi - ja tietäähän sen miten joulun jälkeen käy... Mistä kokoelmasta mahtaisi löytyä?

Kysytty

Kuka on kirjoittanut sadun turhamaisesta kuusesta, joka haluaa joulukuuseksi - ja tietäähän sen miten joulun jälkeen käy... Mistä kokoelmasta mahtaisi löytyä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Satu löytyy ainakin kirjasta H.C. Andersen: Kuusen tarina. Kuv. Bernadette. Julkaisija Lasten Keskus 1990.
Voit tarkistaa kirjan saatavuuden Hämeenlinnan kirjastoista osoitteessa: http://webkirjasto.htk.fi/