Otsikko
Kuka näyttelijä on Kaksoiselämää-musikaalissa vaaleahiuksista naishahmoa esittävä?

Kysytty

Kuka näyttelijä on Kaksoiselämää-musikaalissa vaaleahiuksista naishahmoa esittävä?

Vastaus

Vastattu

Hei

Mikäli kyseessä on Kuopion kaupunginteatterin esitys, niin

naishahmojen esittäjät olivat Lina Patrikainen ja Lotta Vaattovaara, joista Patrikainen näyttäisi vaaleammalta.

Tämän tiedon löysin amman kirjablogista: https://ammankirjablogi.blogspot.com/2020/02/kuopion-kaupunginteatteri-kaksoiselamaa.html

Tässä suora lainaus ko. sivustolta: "Einarin avovaimoa, Mollaa, esittää Lotta Vaattovaara. Ihastuin hänen kirkkaaseen olemukseensa jo Äidinmaassa ja sama pätee tälläkin kertaa. Mikä ääni! Mikä hehku! Myös vamppimaista Maria, Marilyniä esittävä Lina Patrikainen on vaikuttava."