Kuka hallitsi Portugalia ennen neilikkavallankumousta?

Kysytty

Kuka hallitsi Portugalia ennen neilikkavallankumousta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ennen neilikkavallankumousta 25.4.1974 Portugalissa todellista valtaa piti pääministeri Marcello José Caetano.
Portugalin historiasta löytyy tietoa mm. jokaisessa kirjastossa olevista tietosanakirjoista, esim. Spectrumista.
Internetissä kerrotaan aiheesta mm. osoitteessa http://users.utu.fi/tphleh/tl_portugali.html
Googlesta löytyy lisää linkkejä haulla Portugali neilikkavallankumous.