Otsikko
Kuka esittää kappaleen jossa lauletaan Mä en voi jatkaa näin...ja lisää pelättiin....kuin surkeet orpolapset....kyseessä miespuolinen artisti ja sanat…

Kysytty

Kuka esittää kappaleen jossa lauletaan Mä en voi jatkaa näin...ja lisää pelättiin....kuin surkeet orpolapset....kyseessä miespuolinen artisti ja sanat satunnaisessa järjestyksessä?

Vastaus

Vastattu

Kyseessä on Even (muusikko Jarkko Eve) tammikuussa 2023 julkaisema single Löytötavaraa.