Otsikko
Kuka esittää kappaleen If you come back from heaven. kiitos tiedosta etukäteen.

Kysytty

Kuka esittää kappaleen If you come back from heaven. kiitos tiedosta etukäteen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kappaleen If you come back from heaven esittää ainakin Lorrie Morgan vuonna 1994 ilmestyneellä levyllään War Paint. Lorrie Morgan on uudemman polven naiskantrilaulajia. Hänen kotisivunsa osoite on: http://www.lorrie.com . Sivuilta löytyy mm.discografia, jossa on linkki etsimääsi kappaleeseen. Voit kuunnella siitä ainakin pätkän ja varmistaa onko se etsimäsi kappale.