Otsikko
Kuinkahan monta päivää kestää tämän viime viikolla varaamani kirjan, Moderni rahoitus, saapuminen Tikkurilan kirjastoon? Nyt on kulunut jo 4 arkipäivää......ja…

Kysytty

Hei! Kuinkahan monta päivää kestää tämän viime viikolla varaamani kirjan, Moderni rahoitus, saapuminen Tikkurilan kirjastoon? Nyt on kulunut jo 4 arkipäivää......ja matkalla edelleen....

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Varattu teos voi olla matkalla-tilassa parista päivästä viikkoon riippuen siitä, mistä kirjastosta se lähetetään. Jos teos lähetetään Helmet-alueella kaupungista toiseen, prosessissa menee usein noin viikko. Syynä on se, että teos liikkuu eri kaupunkien lajittelupisteiden kautta ennen noutokirjastoon saapumista.