Kuinka usein Vaasan kirjastoilla on vanhojen kirjojen poistopäiviä / myyntejä?

Kysytty

Kuinka usein Vaasan kirjastoilla on vanhojen kirjojen poistopäiviä / myyntejä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjastossa myydään poistokirjoja jatkuvasti (pääkirjaston vastaanoton läheisyydessä olevat hyllyt). Isompia myyntitempauksia järjestämme pari kertaa vuodessa muiden tapahtumien yhteydessä (esim. Taiteiden Yö, sivukirjastoissa kaupunginosien omat tapahtumat). Kannattaa seurata ilmoitteluamme ja käydä aina välillä tarkistamassa olisiko jotain mielenkiintoista ilmaantunut vastaanoton poistokirjahyllyyn!